Індивідуальне навчання

Індивідуальне навчання 

учениці 5 класу Байдерової Інни

29.03.2021-21.04.2021

Українська мова

 29.03 Будова слова. Основа слова. Частини слова

Д.з. Розібрати слова: ліс, лісовий, лісник за будовою.

31.03 Корінь слова. Спільнокореневі слова.

Д.з. Розібрати слова сад, садовий, садівник за будовою.

05.04 Спільнокореневі (споріднені слова).

Д.з. Дібрати спільнокореневі слова до слова: береза

07.04 Добирання спільнокореневих слів.

Д.з. Дібрати спільнокореневі слова до слова: верба.

12.04, 14.04 Спільнокореневі (споріднені) слова. Підсумок за темою

Д.з. Визначити корінь в словах: пролісок, медовий.

19.04 Частини мови:  імениик, прикметник, дієслово.

Д.з. Придумати слова, які відповідають на питання Хто? Що?

21.04 велика буква в кличках тварин

Д.з. Назвати клички домашніх улюбленців.

Літературне читання

20.03 Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні "Тико і Волохан".

Д.з. Назвати персонажів твору.

31.03 В. Сухомлинський "Верба - мов дівчина золотокоса".

Д.з. Відповідати на питання твору.

05.04 Характер персонажа. Віра Артамонова "Ясенок".

Д.з. Назвати риси характере героя.

07.04 Андрій М'ястківський "Мудра голка".

Д.з. відповідати на питання твору.

12.04 Василь Скуратівський "Як дихає верба?"

Д.з. Намалювати малюнок до твору.

14.04 Скринька українських народних казок "Лисичка-сестричка".

Д.з. Переказ казки.

19.04 "Горобець та билини".

Д.з. Переказ казки

21.04 Казка "Міньба".

Д.з. Переказ казки.

26.04 "Як дівчина короля перехитрила"

Д.з. Відповідати на питання

Трудове навчання

14.04 Виготовлення аплікації "Весна іде".

15.04 Аплікація "Весняна галявина".

Образотворче мистецтво

1) Намалювати малюнок "В гостях у казки"

2) Малюнок "Мій рідний край"

Я у світі

29.03 Земля - спільний дім. Подивитися відео.


05.04 Україна на карті світу. Завдання: 1) Які країни є сусідами? 2) Знайти на карті столицю України? 3) Які моря омивають нашу державу?


12.04 Збереження довкілля. Намалювати малюнок "Природа нашого краю".
19.04 Збереження культурних та природних багатств. Поміркуй! Як людина впливає на природу? Навіщо треба охороняти навколишнє середовище?






Немає коментарів:

Дописати коментар