Історія України, 7 клас
«Стрічки часу» в програмі Learning Apps
Історія України, 8 клас
Тема:
Володимир Великий. Запровадження християнства.
Мета: охарактеризувати князя Володимира як
державного діяча; проаналізувати його зовнішню й внутрішню політику; дізнатися
про передумови та історичне значення запровадження християнства як державної релігії
Київської Русі; формувати навики роботи з історичними джерелами, розвивати
критичне мислення
виховувати патріотичні почуття на прикладі життя й
діяльності історичних діячів.
Тип уроку: урок-подорож
Обладнання: підручник, настінна
карта, проектор, відео фрагменти, історичні джерела, портрети князя Володимира.
Основні дати:
980-1015 pp.
— князювання Володимира Великого;
988 — проведення адміністративної реформи;
988 р. — запровадження християнства.
Читати далі988 р. — запровадження християнства.
«Стрічки часу» в програмі Learning Apps
Історія України, 8 клас
Тема:
Передумови, причини Національно-визвольної війни середини ХVІІ ст.
Мета: з’ясувати передумови, причини та характер війни;
розкрити роль Богдана Хмельницького в підготовці та початку
національно-визвольної війни; розвивати вміння учнів аналізувати історичні
джерела, працювати над вивченням історичних подій за алгоритмом, працювати
самостійно з довідковою літературою; виховувати інтерес до історичного минулого
свого народу.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Основні поняття: «національно-визвольна війна».
Основні дати: 1595—1657 рр. — роки життя Богдана Хмельницького; 1648р.
— початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.;
1648—1657 рр. — Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б.
Хмельницького;5-6 травня 1648 р – битва під Жовтими Водами; 16 травня – битва
під Корсунем; 11- 13 вересня битва під Пилявцями; 6 серпня 1649 р – битва під
Зборовом; 8 серпня 1649 року – укладено Зборівський мир
Обладнання: підручник, карта «Визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького 1648-1657 рр.»,
картки з документами, портрети діячів, відеоролик, інтерактивний плакат.
Читати даліІнтерактивний плакат до уроку
Завдання в Learning Apps.org до уроку Пазли
Завдання на закріплення LearningApps.org, знайди пару.
Історія України, 9 клас
Тема: Столипінська аграрна реформа.
Мета:з'ясувати причини та
наслідки третьочервневого перевороту, характеризувати основні явища політичного
та економічного життя в українських землях у складі Російської імперії (1907-1913
рр.); розкрити основний зміст реформи П. Столипіна та її наслідки в Україні;
показати ставлення до реформи різних верств суспільства; розвивати вміння
працювати з документами, робити висновки; виховувати повагу до історичного
минулого свого народу, формувати громадянську позицію щодо суспільно-політичних
та економічних перетворень.
Обладнання:підручник, історичні
джерела, презентація, програма Learningapps.org
Читати даліЗавдання на закріплення
Історія України, 9
клас
Тема. Кримська війна 1853 – 1856 рр. та реформи 60–70-х рр.
19 ст.
Мета: з’ясувати хронологічні межі Східної (Кримської) війни,
дати скасування кріпацтва і панщини, характеризувати
особливості проведення «великих реформ» 1860–1870-х років в Україні; визначати причини й наслідки селянської
реформи 1861; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити
висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з
історичною інформацією та історичною картою; формувати зацікавленість до
вивчення історичного минулого України.
Очікувані результати. Учні зможуть
-
називати хронологічні межі Східної (Кримської) війни, дати скасування
кріпацтва і панщини;
-
характеризувати особливості проведення «великих реформ» 1860–1870-х років в
Україні;
-
визначати причини й наслідки селянської реформи 1861 р.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник.
Читати далі
Історія
України, 10 клас
Тема:
Українська держава за часів
правління Павла Скоропадського
Мета:
охарактеризувати основні напрямки
внутрішньої і зовнішньої політики гетьманату, розкрити обставини приходу до
влади П. Скоропадського і його відставки; розвивати в учнів основні історичні
компетенції (хронологічну, просторову, інформаційну, мовленнєву, логічну,
аксіологічну) навички роботи з історичними документами, вміння систематизувати
й узагальнювати історичні факти, працювати в групах, оцінювати діяльність
історичних осіб; виховувати почуття патріотизму і національної свідомості.
Тип уроку: комбінований
Читати далі
Тема: Гра-квест «Україна-єдина країна».
Мета: Навчальна:
- Поглиблення знань учнів про Україну як
державу зі своєю історією, культурою, народними звичаями та традиціями;
Розвивальна:
- Формування почуття належності до
українського народу;
- Розвиток полікультурної, соціальної
компетентності учнів;
- Розвиток творчих здібностей учнів;
Виховна:
- Виховання толерантного ставлення до
соціокультурних надбань українців;
- Виховання відповідальності, товариськості,
поваги до думки інших.
Відзначити знаменні дати для поглиблення
знань, досвіду учнів; активізації громадянської позиції з метою розвитку
перспективного бачення себе, історії України, держави.
Читати даліМаршрутний лист команд
Карта-областей
Немає коментарів:
Дописати коментар