Методичні розробки


Історія України, 7 клас
Тема: Володимир Великий. Запровадження християнства.
Мета: охарактеризувати князя Володимира як державного діяча; проаналізувати його зовнішню й внутрішню політику; дізнатися про передумови та історичне значення запровадження християнства як державної релігії Київської Русі; формувати навики роботи з історичними джерелами, розвивати критичне мислення
виховувати патріотичні почуття на прикладі життя й діяльності історичних діячів.
Тип уроку: урок-подорож
Обладнання: підручник, настінна карта, проектор, відео фрагменти, історичні джерела, портрети князя Володимира.
Основні дати:
 980-1015 pp. — князювання Володимира Великого;
988  — проведення адміністративної реформи;
988 р. — запровадження християнства.
Читати далі
«Стрічки часу» в  програмі Learning Apps


Історія України, 8 клас
Тема: Передумови, причини Національно-визвольної війни середини ХVІІ ст.
Мета: з’ясувати передумови, причини та характер війни; розкрити роль Богдана Хмельницького в підготовці та початку національно-визвольної війни; розвивати вміння учнів аналізувати історичні джерела, працювати над вивченням історичних подій за алгоритмом, працювати самостійно з довідковою літературою; виховувати інтерес до історичного минулого свого народу.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Основні поняття: «національно-визвольна війна».
Основні дати: 1595—1657 рр. — роки життя Богдана Хмельницького; 1648р. — початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.; 1648—1657 рр. — Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького;5-6 травня 1648 р – битва під Жовтими Водами; 16 травня – битва під Корсунем; 11- 13 вересня битва під Пилявцями; 6 серпня 1649 р – битва під Зборовом; 8 серпня 1649 року – укладено Зборівський мир

Обладнання: підручник, карта «Визвольна війна  українського народу під  проводом Б. Хмельницького 1648-1657 рр.», картки з документами, портрети діячів, відеоролик, інтерактивний плакат.
Читати далі
Інтерактивний плакат до уроку
Завдання в Learning Apps.org до уроку Пазли
Завдання на закріплення LearningApps.org, знайди пару.


Історія України, 9 клас
Тема: Столипінська аграрна реформа.
Мета:з'ясувати причини та наслідки третьочервневого перевороту, характеризувати основні явища політичного та економічного життя в українських землях у складі Російської імперії (1907-1913 рр.); розкрити основний зміст реформи П. Столипіна та її наслідки в Україні; показати ставлення до реформи різних верств суспільства; розвивати вміння працювати з документами, робити висновки; виховувати повагу до історичного минулого свого народу, формувати громадянську позицію щодо суспільно-політичних та економічних перетворень.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання:підручник, історичні джерела, презентація, програма Learningapps.org
Читати далі
Завдання на закріплення 



Історія України, 9 клас
Тема. Кримська війна 1853 – 1856 рр. та реформи 60–70-х рр. 19 ст.
Мета: з’ясувати хронологічні межі Східної (Кримської) війни, дати скасування кріпацтва і панщини, характеризувати особливості проведення «великих реформ» 1860–1870-х років в Україні; визначати причини й наслідки селянської реформи 1861; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичною інформацією та історичною картою; формувати зацікавленість до вивчення історичного минулого України.
Очікувані результати. Учні зможуть
-        називати хронологічні межі Східної (Кримської) війни, дати скасування кріпацтва і панщини;
-        характеризувати особливості проведення «великих реформ» 1860–1870-х років в Україні;
-       визначати причини й наслідки селянської реформи 1861 р.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник.
Читати далі


Історія України, 10 клас
Тема: Українська держава за часів правління Павла Скоропадського
Мета: охарактеризувати основні напрямки внутрішньої і зовнішньої політики гетьманату, розкрити обставини приходу до влади П. Скоропадського і його відставки; розвивати в учнів основні історичні компетенції (хронологічну, просторову, інформаційну, мовленнєву, логічну, аксіологічну) навички роботи з історичними документами, вміння систематизувати й узагальнювати історичні факти, працювати в групах, оцінювати діяльність історичних осіб; виховувати почуття патріотизму і національної свідомості.

Тип уроку: комбінований
Читати далі



Тема:  Гра-квест «Україна-єдина країна».
Мета: Навчальна:
- Поглиблення знань учнів про Україну як державу зі своєю історією, культурою, народними звичаями та традиціями;
Розвивальна:
- Формування почуття належності до українського народу;
- Розвиток полікультурної, соціальної компетентності учнів;
- Розвиток творчих здібностей учнів;
Виховна:
- Виховання толерантного  ставлення до соціокультурних надбань українців;
- Виховання відповідальності, товариськості, поваги до думки інших.
Відзначити знаменні дати для поглиблення знань, досвіду учнів; активізації громадянської позиції з метою розвитку перспективного бачення себе, історії України, держави.
Читати далі
Маршрутний лист команд
Карта-областей


Немає коментарів:

Дописати коментар